OLDTIMER-KLASSIK s.r.o. CZ
B.Němcové 31
517 71 České Meziříčí
Česká republika

T +420 494 323 106
M +420 604 629 982
M +420 603 574 981

znak
Název projektu: Účast na zahraničních automobilových výstavách společnosti Oldtimer - Klassik, s.r.o.

Registrační číslo projektu: CZ.01.2.111/0.0/0.0/18_167/0014064

Popis projektu: Projekt je realizován v rámci Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost. Předmětem předkládaného projektu je zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Oldtimer - Klassik, s.r.o. na zahraničních trzích, a to pomocí podpory účasti firmy na 11 mezinárodních výstav týkajících se veteránů a jejich renovací. Výsledkem projektu bude získat informace o cílovém trhu, získat si pozornost a rozšířit povědomí o činnostech a produktech společnosti na cílovém trhu, navázat kontakty s místními firmami, získat.
Projekt je spolufinancován Evropskou unií.

EU

Výroba repliky| Jaguar C-Type



Karoserie a chassis
Celohliníková ručně vyráběná karoserie podle původního návrhu Malcoma Sayera, která je montovaná na trubkový rám vyrobený dle původních výkresů Boba Knighta. Doplňky karoserie (přední štít, zavěšení dveří, přední maska apod.) jsou vyrobeny podle originálních vzorů z původního automobilu. Karoserie je vyrobena pro RHD (pravostranné řízení) s dveřmi na pravé straně.

Interiér
Veškeré díly v interiéru jsou vyrobeny tak, aby korespondovaly s originálním provedením.
Volant, palubní deska, sedadla a čalounění je vyrobeno přímo u nás, proto Vám dokážeme zaručit nejvyšší kvalitu prováděných prací, přesnost v tom nejmenším detailu.

Materiály a kůže od anglických výrobců, které jsou použity v interiérech zaručují kvalitní vlastnosti a původnost.

Motor a převodovka
Replika Jaguaru C-Type využívá šestiválcových motorů Jaguar o obsahu 3.4L nebo 4.2L s klasickými karburátory SU H8 nebo karburátory WEBER, kterými byly osazeny u pozdějších verzí.
Motory  jsou závodně upraveny aby poskytovaly maximální možný výkon s použitím nejkvalitnějších závodních komponentů jakými jsou ostré vačky, závodní písty atd.

Nápravy a řízení
Přední náprava je odpružena torzními tyčemi se závodními tlumiči. Výkon motoru je přenášen na zadní tuhou nápravu odpruženou torzní tyčí a vybavenou upraveným samosvorným diferenciálem, který může být nastaven v poměrech, které si buď sám zákazník určí, anebo vzhledem k použité převodovce.

Hřebenové řízení je vyrobeno podle originálu včetně veškerých detailů. Brzdy mohou být použity bubnové dle prvních roků výroby nebo upravené kotoučové brzdy pro zajištění lepších jízdních vlastností a zvýšení komfortu z jízdy samotné.

Pro naše zákazníky jsme schopni zajistit a vyrobit jakoukoliv variantu dle přání a vlastní specifikace a lze také instalovat elektrický posilovač řízení - EZ Electric Power Steering.

Neváhejte nás kontaktovat pro více informací a pro zaslání cenové nabídky na Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript
 
napis fotogalerie
logo1 logo2 logo3 logo4 logo5 logo6 logo7 logo8
OMEGA Czech
Copyright © 2013 OLDTIMER KLASSIK s. r. o